آمریکائیها هنوز ما را نشناخته اند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در یادواره شهید موسی اسکندری که در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد اظهار داشت: شهید موسی اسکندری انسان بسیار والایی بود. امروز که ما در این یادواره های شهدا دور هم می نشینیم دین خود را نسبت به این شهیدان أدا می کنیم. و در عین حال درس هم می آموزیم از فضائل شهیدان. ما نباید ایام مبارزات انقلاب را فراموش کنیم. یعنی همان ایامی که خون شهیدان ما به ثمر نشست و پیروزی انقلاب نتیجه آن فداکاری ها و مبارزات بر علیه رژیم ملعون پهلوی به رهبری امام (ره) بود. چقدر از علمای اسلام در تبعید به سر بردند مومنان زیادی به زندان افتادند و به دست این رژیم شکنجه شدند و به شهادت رسیدند و امروز ما بر سفره فداکاری ها آنها نشسته ایم.

 

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری امام جمعه اهواز با اشاره به روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد : همانطور که خدا در انقلاب ما را پیروز کرد در جنگ تحمیلی هم پیروزی ما را رقم زد و یکبار دیگر پوزه استکبار را رزمندگان ما بر خاک مالیدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت : ولی در عین حال می بینید آمریکایی ها چطور رجزخوانی می کنند؟ حال آنکه آنها کور خوانده اند؛ جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا قوی است . با توکل بر خدا و با حمایت مستضعفان عالم. اینها هنوز ما را نشناخته اند و نمی دانند و نخواهند شناخت. قدرت حق طلبان مستضعف دنیا و پابرهنگان چیز کمی نیست. آنها پشیمان خواهند شد . إن تنصرالله ینصرکم و یثبّت أقدامکم. امروز ما بر سر سفره خون های مطهر شهدایی نشسته ایم که به ناحق خونشان ریخته شده است.

آیت الله موسوی جزایری  تاکید کرد: ما امریکایی ها را تهدید می کنیم و انها باید از ایران که پرچمدار حرکتهای آزادیخواهانه و ضد استکباری در دنیاست بترسند. امروز اردوگاه ازدی خواهان دنیا هیچ امیدی ندارد جز ایران و اگر جنگ رخ بدهد ایران تنها نیست و عنایت امام زمان(عج) از  دست مجاهدین حق طلب دنیا بیرون خواهد آمد و سرتاسر عالم طوفانی بپا خواهد شد که اول از همه آتشش به چشم امریکا خواهد رفت و همه آنها به اسفل السافلین جهنم وارد خواهد کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, | 1:49 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |